Tehnike optimizacije

optimizacija

optimizacijaOptimizacijske tehnike za optimiziranje strani so zelo uglašene na prevladujočih iskalnikih v ciljnem trgu. Tržni deleži iskalnikov se razlikujejo od trga do trga, kot to počne konkurenca. Leta 2003, je Danny Sullivan izjavil, da Google predstavlja okoli 75% vseh iskanj. Na trgih zunaj ZDA, je delež Google-a pogosto večji, in Google ostaja prevladujoč iskalnik na svetu od leta 2007. Od leta 2006 je Google imel 85-90%  tržnega deleža tudi v Nemčiji. Medtem ko je bilo na stotine SEO podjetij v ZDA v tistem času, jih je bilo le približno pet v Nemčiji. Kot je junija 2008, marketshare Google v Veliki Britaniji bil blizu 90%.  Podoben tržni delež se doseže v številnih državah.
Leta 2009, obstaja le nekaj velikih trgov, kjer Google ni vodilni iskalnik. V večini primerov, ko Google ne vodi na določenem trgu, takrat zaostaja lokalni igralec. Najbolj znan primer trgov so Kitajska, Japonska, Južna Koreja, Rusija in Češka, kjer so po zaporedju Baidu, Yahoo! Japonska, Naver, Yandex na seznam vodilnih na trgu.
Več info na: Optimizacija Multimedija in na SEO optimizacija strani Multimedija.net
Uspešna optimizacija iskanje strani na mednarodnih trgih lahko zahtevajo strokovno prevajanje spletnih strani, registracije domen s top domeno v ciljnem trgu, in spletnim gostovanjem, ki zagotavlja lokalni IP naslov. Sicer pa so temeljni elementi iskalne optimizacije v bistvu enaki, ne glede na jezik. 17. oktobra 2002 je SearchKing vložila tožbo pri okrožnem sodišču v Združenih državah Amerike, zahodnim District of Oklahoma, v nasprotju z iskalnikom Google. Trditev SearchKing-a je bila, da je taktika Googla za preprečevanje spamdexing-a pomenila KAZNIV poseg v pogodbenih odnosih. 27. maja 2003 je sodišče odobrilo Googlov predlog za razrešitev pritožbe, ker SearchKing “ni navedel trditve, na katero se lahko odobri oprostitev.

V marcu 2006 je KinderStart vložil tožbo proti Googlu glede iskalniške uvrstitve. Spletna stran Kinderstart je bil odstranjen iz Googlovega indeksa pred tožbo in se je količina prometa na optimizirani spletni strani znižala za 70%. 16. marca 2007 je United States District Court za severno okrožje Kalifornije (San Jose Division) zavrnilo pritožbo KinderStart-a je brez dopusta za spremembo, in deloma ugodilo Googlovemu predlogu za členom 11 sankcij proti KinderStart-u, ki ga je odvetnik zahteval kot plačilo dela Google-ovih pravnih odhodkov.

 

Samo bistvo optimizacije internetnih strani ali Search Engine Optimization (SEO) je metodologija označb, znanost za ustvarjanje in urejanje spletnih strani na tak način, da so njihova oblika in vsebina primerna za avtomatizirano obdelavo v spletnih iskalnikih. Cilj SEO je, da bi dobili rezultate iskanja strani v boljšem položaju (bo prikazan sklic za spletno stran med prvimi med iskanjem), in s tem bolj številne dobro ciljane obiskovalce in s tem večji promet. Vrednotenje relevantnosti spletne strani je opravljeno z računalnikom kjer stroj in ocena umetne inteligence temelji na posrednih znakih (strukture, metapodatkih, referenčnih številkah, itd.)

SEO tehnika je sporna, saj se lahko uporablja tako za korist stranem (pregled strani z ustreznimi informacijami) in dodeljene v koristi ustvarjalčevega mesta (za oblikovanje dobička, vendar na v škodo bralcu). Večina tehnik SEO ni originalih in temelji na načelih objave dostopne brez ovir spletnim stranem, tako da se te tehnike lahko koristijo ne le za strojno obdelavo na mestih iskalnika, ampak tudi za navadne uporabnike. Avtomatizirana tehnična orodja, delujejo in se trudijo, da ocenijo spletne strani v smislu spletne optimizacije in iskanja.