Kaj pozabimo pri nabavi opreme za pisarno?

oprema

Vsako podjetje potrebuje za dobro organizacijo pisarn, urejanje dokumentacije in dobro poslovno komunikacijo tudi pisarniški material, pri čemer imamo običajno v mislih papir, tonerje in pisala. Če boste nekoliko podrobneje pogledali račune za pisarniški material, pa boste ugotovili, da se na njih pojavi tudi marsikaj drugega – nujne potrebščine, brez katerih ne gre, pri njih pa običajno pozabimo, da je mogoče s pametnim naročanjem ravno tako prihraniti pri stroških.

Na kateri pisarniški material pozabljamo?
Tudi tisti, nekoliko manj tipičen pisarniški material, velja naročati, še preden nam ga zmanjka in je nato nujen nakup ne glede na ceno. Preverite, ali vam ga lahko zagotovi v ugodni ponudbi vaš redni dobavitelj pisarniškega materiala, sicer pa se pravočasno založite drugje.

Kaj imamo v mislih?
– Baterije, ki omogočajo delovanje najrazličnejših napravic v pisarni – ur, baterijskih šilčkov, nekaterih luknjačev in spenjačev ter podobno. Zavojček štirih baterij AAA vas lahko v supermarketu stane tudi pet evrov ali več, zato se izplača najti dobro ponudbo. Še bolje pa je seveda investirati v polnilnik baterij in tako uporabljati baterije, ki omogočajo ponovno polnjenje.
– Če se ne ukvarjate s spletno prodajo, potem embalaža ni nekaj, kar bi načrtno kupovali. Vseeno pa je dobro, da so v vsaki pisarni pri roki oblazinjene kuverte in kakšna škatla, da vsake toliko komu kaj pošljete. Ne kupujte jih na pošti, temveč tam, kjer naročate drug pisarniški material, saj bo to ceneje.
– Sponke za papir naj bodo klasične – iz kovinske žice. Te lahko uporabite vedno znova, če boste dokumente spenjali s pomočjo spenjača, pa boste ves čas potrebovali polnilo.
– Samolepilni lističi za drobne zapiske se hitro porabijo. Kaj, če bi raje uvedli magnetno tablo, na katero z magneti pritrjujete navadne? Zabeležke se lahko napišejo tudi na papir, ki je bil na eni strani že uporabljen, in tako kar dvojno prihranite.
Gotovo boste v svoji pisarni našli še veliko drugih reči, ki jih stalno uporabljate, vendar pa njihovemu nakupu in uporabi namenjate premalo pozornosti. Premislite o njih in prihranki se vam bodo gotovo poznali!
Pisarniški material naj bo poceni, a kakovosten
Da bodo stroški poslovanja čim manjši, velja poskrbeti, da bo ves pisarniški material kakovosten. Če ugotovite, da zaradi slabe kakovosti papirja prihaja do slabega tiskanja in zato tiskate dokumente večkrat, če se pisala hitro zasušijo in podobno, potem naslednjič vsekakor izberite nekaj drugega. Tudi v primeru, da ste naročili neke izdelke v večji količini, a ne delujejo, kot ste pričakovali, ne odlašajte – lahko jih reklamirate kot nekakovostne in vrnete prodajalcu, saj vam to zagotavlja potrošniška zakonodaja.